رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید در مورد اعزام تیم کیک‌بو
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

صحبت‌های نصیری را به مسئولان ورزش گزارش دادم
نوحی: در مورد کیک بوکسینگ مسئولان ورزش باید تصمیم بگیرند

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید در مورد اعزام تیم کیک‌بوکسینگ به مسابقات المپیک هنرهای رزمی تصمیم بگیرند.

خبرگزاری فارس: نوحی: در مورد کیک بوکسینگ مسئولان ورزش باید تصمیم بگیرند

، دومین دوره مسابقات کامبت گیمز (المپیک هنرهای رزمی) در حالی از امروز (شنبه) به میزبانی سن پترزبورگ روسیه آغاز شده است که رشته کیک بوکسینگ ایران در این رقابت‌ها نماینده‌ای نخواهد داشت.

محمد نوحی  در مورد عدم حضور کیک بوکسینگ در این رقابت‌ها اظهار داشت: ناصر نصیری، رئیس این سبک یک نظری داشت در مورد اعزام کیک‌بوکسینگ واکو به مسابقات کامبت‌گیمز(المپیک هنرهای رزمی) که بنده تمام صحبت‌های وی را به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان انتقال دادم تا آنها در مورد اعزام آنها به این مسابقات تصمیم‌گیری کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد که نمایندگان کیک بوکسینگ طی یکی دو روز آینده به این مسابقات اعزام شوند، گفت: بنده دیگر تصمیم گیرنده نیستم و همه چیز برعهده مسئولان ورزش است و آنها تصمیم گیرنده نهایی هستند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در مورد برگزاری فستیوال هنرهای رزمی گفت: با برنامه ریزی که کرده‌ایم نزدیک 85 کشور قرار است در این مسابقات شرکت کنند. در کل 2500 رزمی کار داخلی و خارجی در این مسابقات حضور خواهند داشت. البته تمام کار‌های شورای برون مرزی هم انجام شده و امیدوارم که برنامه‌های ما به خوبی پیش برود تا این رقابت‌ها برگزار شود.

نوحی در ادامه گفت: سه رشته سامبو، ساواته و جوجیتسو در این مسابقات حضور خواهند داشت و قرار است امشب(شنبه) تعدادی از نمایندگان ما به مسابقات اعزام شوند. پیش بینی در مورد کسب مدال در مسابقات واقعا کار بسیار دشواری است چرا که در این رقابت‌ها نمایندگان مختلفی از اروپا حضور خواهند داشت که کسب مدال در حضور آنها کار بسیاری دشواری است، اما ما بازهم امیدواریم که مدال‌های خوش رنگی را کسب کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 13140606
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7